Informatii generale
1.PLASARE COMENZI
2.LIVRARE COMENZI
3.POLITICA DE RETUR
4.PLATA CU CARDUL
1.Plasarea comenzilor poate fi realizata prin 3 metode:
a)direct de pe site,prin butonul ”shop” si apoi ”adauga in cos”.
b)prin email,specificand codul produsului ,cantitate si datele firmei pentru facturare.
c)telefonic ,la numarul 0726 161 238.
Urmand ca apoi sa primiti un email de confirmare a comenzii insotit de termenul de livrare.
In cazul produselor care sunt „disponibile pentru precomanda” ,este necesara comanda telefonica , prin email sau este posibila achizitionarea acestora online,insa timpul de livrare al acestora este prelungit, fiind aduse pentru dumneavoastra in termen de maxim 14 zile lucratoare,insa in momentul confirmarii comenzii veti fi instiintat cu exactitate in legatura cu durata livrarii comenzii .
In cazul produselor care nu dispun de pret pe site,puteti sa ne contactati telefonic sau prin email pentru informatii suplimentare (pret ) ,ca apoi sa plasati eventuala precomanda.
De asemenea,este posibila modelarea preturilor in avantajul dumneavoasta in cazul unor comenzi considerabile.
Avem posibilitatea sa personalizam produsele din carton pentru dumneavoastra ,insa va exista o comanda minima de aprox. 10.000 bucati.
La comanda se pot aduce si alte culori decat cele ce le vedeti momentan pe site.
In concluzie, nu ezitati sa ne contactati telefonic\prin email\la sectiunea ”contact” de pe site,pentu a discuta oricare din subpunctele de mai sus.
Preturile sunt in lei si sunt afisate cu TVA. Ne rezervam dreptul de a modifica unilateral preturile afisate pe acest site , in cazul unor erori de tipar sau erori tehnice,sau in situatia in care apar modificari ale preturilor la producator sau modificari in ceea ce priveste modul de ambalare,respectiv buc/bax.
Confirmarea comenzii
Confirmarea de Inregistrare a Comenzii primita de catre MIRAIOANA SRL automat, nu creeaza obligatii contractuale si nu este o confirmare a faptului ca produsele sunt pe stoc.
Comanda plasata on-line de catre Cumparator, va fi considerata valida numai dupa confirmarea acesteia de catre Vanzator.
Validarea comenzii de catre Vanzator se va face telefonic sau prin mesaj scris (e-mail) catre Cumparator.
Validarea comenzii de catre Vanzator se face doar daca:
1. Datele de Cumparator sunt complete si corecte;
2. Produsele din comanda Cumparatorului sunt disponibile;
3. Nu exista erori in sistem care ar putea genera preturi gresite (ex.: valoare a pretului zero/Lei sau pret fictiv sau derizoriu)
Acest moment marcheaza incheierea contractului de Vanzare-Cumparare.
2.Produsele vor fi livrate prin 2 metode:
a)prin intermediul retelei de logistica de care dispune firma noastra,in cazul in care clientii nostri se gasesc pe rutele de distributie.In acest caz transportul este gratuit.
b)prin intermediul firmelor de curierat.Atentie,transportul trebuie achitat de catre cumparator.Receptia coletelor se face in prezenta reprezentantului firmei de curierat iar coletul se poate deschide doar dupa achitarea rambursului.
Durata transportului variaza,in functie de disponibilitatea produsului pe stoc,intre 3-10 zile lucratoare.
Livrarea coletului se face la adresa mentionata de client in momentul plasarii comenzii.
In cazul comenzilor voluminoase,care vor avea si o taxa mare de transport prin intermediul curierului,incurajam cumparatorul sa ne contacteze pentru a gasi solutia potrivita pentru ambele parti,intrand in discutie livrarea prin intermediul retelei de logistica personale , a bunurilor.
In cazul produselor personalizate,timpul de livrare se prelungeste depinzand de factori ce tin cel mai propbabil de producator,insa acest fapt va fi comunicat in momentul confirmarii comenzii.
Modalitati de livrare
FAN CURIER – costurile sunt suportate de cumparator.
De asemenea aveti posibilitatea de a alege dupa preferinte firma de curierat,trebuie doar sa ne instiintati de acest lucru la adresa de mail office@miraioana.ro sau la numarul de telefon 0726 161 238.
COSTUL EXPEDITIEI
*primul kg 18 RON + tva si urmatoarele kg 1.5 RON + tva/ kg (pentru coletele cu greutate sub 50 kg) .
*18 RON +tva primul kg si urmatoarele kg 2 RON +tva/ kg
(pentru coletele care depasesc 50 kg)
*la acestea se adauga un cost suplimentar pentru localitatile in care nu exista sediu Fan Curier.
3.Returnarea produselor se face in maxim 14 zile calendaristice, conform legislatiei din Romania(ziua 1 reprezinta ziua in care coletul a ajuns in posesia dumneavoastra).Dreptul de retragere prevazut in OUG 34/2014 se aplica doar persoanelor fizice.
Pentru a beneficia de returnare,va rugam sa ne anuntati in ceea ce priveste decizia dvs la adresa de email office@miraioana.ro ,urmand ca apoi sa ne trimiteti produsele in intervalul precizat.
Conform art.14 alin 2 din O.U.G.34/2014 “Consumatorul suporta costurile directe legate de returnarea produselor.”
Modalitatea de returnare a produselor este aleasa de catre client,cu o singura mentiune,varianta prin posta NU este fiabila.
Deoarece vorbim despre produse folosite in industria alimentara,firma noastra isi rezerva dreptul de a accepta DOAR returul produselor nedeteriorate si nedesfacute .
Returnarea banilor se face prin transfer bancar,in momentul in care produsele ajung in posesia noastra.
Conform Ordonantei de Urgenta Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate la distanta:
Consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile incepand de la ziua in care intra in posesia fizica a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator. Contravaloarea produselor comandate se va returna in maxim 30 de zile calendaristice de la data denuntarii in scris a contractului de catre consumator.
Imaginile de pe acest site prezinta orientativ caracteristicile produselor. In unele cazuri in care un produs are aceleasi caracteristici asemanatoare s-a ales pentru rapiditate o singura imagine . Imaginile nu reprezinta obligatii contractuale. Imaginile sunt proprietatea MIRAIOANA SRL.
Pentru orice conflict aparut intre MIRAIOANA SRL si clientii sai se va cauta o rezolvare pe cale amiabila. Daca acest lucru nu este posibil, litigiul va fi solutionat de catre instanta judecatoreasca pe a carei raza teritoriala se afla sediul MIRAIOANA SRL.
Date de care trebuie tinut cont atunci cand se returneaza produsele comandate:
– Contravaloarea transportului produselor catre MIRAIOANA SRL srl va fi suportata de client;
– Produsele trebuie sa fie in stare foarte buna, sa nu fie folosite sau uzate; acestea se pot returna doar in ambalajul original fara a fi deteriorate (scotch lipit direct pe cutie ori cu urme de lovituri )
Pentru reclamatii accesati siteul https://anpc.ro/
Anularea unei comenzi/tranzactii este posibila doar inainte de confirmarea comenzii.
4) Se poate efectua plata online cu cardul personal sau al firmei dumneavoastra, în
conditii de siguranta deplina. Cardurile acceptate la plata sunt cele emise sub siglele
VISA (Classic si Electron) si MASTERCARD (inclusiv Maestro, daca au cod
CVV2/CVC2).
Nu este perceput niciun comision suplimentar pentru tranzactii.
Procesarea datelor de card se face în mod exclusiv pe serverele PlatiOnline.
Siguranta informatiilor dvs. este garantata de faptul ca PlatiOnline nu stocheaza
datele confidentiale ale cardului dvs, ci le trimite criptat pe o conexiune securizata
catre banca procesatoare. În acest fel informatiile dvs. sunt în siguranta.
Indiferent de valuta pe care o aveti în cont, tranzactiile se fac în lei, la cursul de schimb al bancii dumneavoastra.
Pentru plata cu cardul, tranzactia va aparea pe
extrasul de cont cu numele MIRAIOANA.